tissda

idag var det dagsverke rosendal och det var meningen att man skulle samla in pengar till de behövande i bangladesh. istället för det så var vi snåla och tänkte bara på oss själva genom att sitta och plugga matte C i skolan. lär väl slita lite här hemma och tjäna en hundring till det ändå så att jag inte får så dåligt samvete.
under dagen hanns dt även med en inkräktning i lundellskas matsal och vi kunde konstatera att rosendalsmaten inte ska ägnas ett enda klagomål. inte heller själva salen, inredningen eller tallrikarna, lundellska var inte nice. förlåt ni som går där..

jag drog den ner till stan för att ännu en gång få mitt hår fixat och nu är jag nästintill helnöjd. nu kan man kalla det blont. att jag satt där i tre jävla timmar behöver vi inte nämna. hon som gjorde dt var skitbra. tack för den lixom!

imorrn är det årets första fotbollsmatch och jag känner efter dagens träning hur jäklarns bra det kommer att gå iår. vi kommer överlägset ta förstaplaceringen i serien. lätt. eller hur..

nej, nu ska jag skriva lite på MG-arbetet. 6 sidor och en halvtimmes redovisning. nästan ingenting ju.

Kommentarer
Postat av: Johan!

hmpf.. kanske beror på hur kräsen man är av sig också!

2008-05-06 @ 22:07:07
Postat av: annika

jaaa, men serri. barnen i afrika har det fan bättre som inte får nån mat än dom som får äta det där!

2008-05-07 @ 11:03:48
URL: http://thinner.blogg.se
Postat av: Astrid

DET LÅTER INTE NÄR MAN DUNKAR KNIVEN MOT TALLRIKEN!

2008-05-07 @ 11:05:55
URL: http://korf.blogg.se
Postat av: Annika

nej men vänta, sex sidor? 2-3 ska det väl va!? sluta skrämmas...

2008-05-07 @ 20:54:13
URL: http://annikaholgersson.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0