sådärja

lösenordet borta. kändes lite önödigt, då det bara var en person som visste om det. (förutom jag)

ni kanske undrar vad jag gör vaken såhär tidigt? en söndagsmorgon då man skulle kunna sova ut hur länge som helst. trodde jag med iof, tills för två timmar sen.

nån ringer på min mobil vid strax innan nio, och jag pallar inte svara, för vem ringer mig klockan nio en söndag lixom? efter några minuter ringer det igen och jag tänker okejdå. jenny..? varför ringer hon mig klockan nio på morgonen en söndag? jag fattar inte. tills jag svarar; AMANDA vart äääär du?

ooups. städa maxis parkering med laget var nbågot jag heeelt glömt. så det blev på med kläderna fortfort och ta cyklen ner till maxi. kände mig lite stolt. jag var där nere inom tio minuter.

men det var ju en ganska bra väckningsmetod. nu är jag pigg och taggad till årstamatchen om nån timme.
hinner till och med skriva några rader på mitt repotage.

/a


Kommentarer
Postat av: cattis!

hade du lösenord på bloggen? :O

2008-03-04 @ 12:48:03
URL: http://chattis.blogg.se
Postat av: amanda

:O ja!

2008-03-04 @ 15:03:54
Postat av: Jenny

Haha, ja det lät som du inte ville ha en utskällning av mig när jag ringde ;)
JAGKOMMERJAGKOMMER!!
haha snuttan!

2008-03-05 @ 15:35:43
Postat av: amanda

hahah. nej verkligen inte. jag va rädd att du skulle slå mig sen när jag kom ner oxå!.. mama

2008-03-05 @ 20:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0