onsdag

idag var jag hos tandläkaren. en snabbis. rekord. max tre minuter blev det. typ; hej, vad har hänt? aaaw, stackarn. okej men kom och hämta den imorrn då. bra, hejdå.
ibland lönar det sig att ljuga. jag ljög om att min tandställning hade blivit snodd, för att slippa kirra femhundra för den. och dom trodde på mig, tyckte till och med synd om mig. så dom ger mig en ny. bara att hämta imorrn, fixad & klar. yeah.

vi hade också individuella-val mässa i skolan. jag ville ha natur & friluftsliv B, även fast jag inte har läst A-kursen. men sen blev jag tveksam. vandra i fjällen en vecka låter as-nice. ändå tills dom säger att det är på SOMMARLOVET!?! så man ska alltså få ha en veckas mindre sommarlov då. jag tror att jag skippar det.
fast kanske också för att jag aldrig skulle få en plats, jag har ingen tidigare erfarenhet, jag har inte gått A-kursen och är inte i nöd av poäng. bajs på det.

efter skolan drog jag till provoice och jobbade. klockan tre kom jag dit och drog vid sju. jag hade FYRA hela timmar på mig att säga upp mig men jag gjorde inte det. VARFÖR? bad girl amanda, very bad girl. varför gör jag såhär mot mig själv? nu måste jag jobba ytterligare en vecka.

hejdå

image133

btw, när börjar prison break igen???!?!?!?!

Kommentarer
Postat av: Johan!

om du menar i sverige.. 31 mars 22.00 kanal 3 ;D

2008-03-05 @ 21:09:58
Postat av: amanda

YEEEEEEES :D det är snart ju

2008-03-06 @ 09:40:14
Postat av: cattis!

HAHAHAHAHAHAHAHAHA. amanda! vi kommer aldrig att göra det XD

2008-03-06 @ 13:29:48
URL: http://chattis.blogg.se
Postat av: cattis!

ska jag jobba idag eller gå på stan?

2008-03-06 @ 13:30:12
URL: http://chattis.blogg.se
Postat av: cattis!

VARFÖR SKA JAG ITNE SÖKA JOBBET SOM BESÖKSBOKARE?! :P Har de hört av sig till dig eller? är det skumt? Vet du om att hela provoice läggs ned om inte ITH börjar gå bra snart?! :O jag känner mig taskig om jag skrattar hehe

2008-03-06 @ 18:52:59
URL: http://chattis.blogg.se
Postat av: amanda

HAHAHHA. JAA! jag ska berätta sen!
jooo cattis, jag vet det! muahhahaha. jag skrattar också, bakom andreas rygg

2008-03-07 @ 11:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0