nog

hemma igen, lite senare än väntat kanske. jag borde sååå sova nu. men eftersom jag inte duschat än så kommer jag inte somna på ett bra tag. när jag duschat kommer jag bli aspigg och väcka halva min familj som ligger och sover. det är inte normalt att duscha halv tolv på natten. men jag måste.

träningen gick bra btw. asgarvade när matilda demonstrerade sitt "roliga frislag", och det var kul.
och jonas kommentar, men tjejjer, *suck*, ni måste ju snacka med varandra om vilken som ska springa vart..
-ehm, det var meningen att vi skulle krocka. typ

lätt att vi kommer kvala upp till tvåan om vi kör på den stilen.'

imorrn börjar dagen med spanska som vanligt med projektarbete för omväxlingens skull.
måstemåste duscha nu. åh

image132

loam hade smörjt in sig med syrrans eksemkräm och fått värsta utslagen och svullnaden. hur går det ihop?
mot eksem.. menar dom mot, att man strävar mot eksem eller? verkar så på dom.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0