måndag

såg nyss halvt på en film på tv1000, (SHIT VILKEN FILMNÖRD JAG BLIVIT BTW), men iallafall såg jag filmen samtidigt som jag, skrev på mitt reportage, labrapport och försökte plugga lite engelska. och ja som sagt, det ät bara och välja och vraka vilket ämne som helst den här veckan. allt är möjligt och nödvändigt att plugga till. jag lovar, ALLT. (eller nästan)

men iallafall så var det click på teve med adam sandler. filmen var rätt dålig men blev ännu sämre då jag hörde att allt hade varit en jävla DRÖM! sånna filmer är sämst. man känner sig så lurad för man kommer aldrig ihåg när det var personen började drömma. man är så säker på att det är äkta och när hon eller han vaknar upp kan man inte bli annat än irriterad. bara för att man blev lurad från första början. äh, nu ska jag sova. (JA, jag vet att klockan inte ens är tio), så, sch, säg inte till ngn. godnatt!

Kommentarer
Postat av: Johan!

hehe inte ledig imorron som vi på uppsalas finaste skolor är? är faktiskt en grymt bra sensmoral i den filmen vilket gör den sevärd men annars är den dålig :P

2008-03-10 @ 22:24:55
Postat av: cattis!

amanda, du måste säga varför jag inte skulle söka bokningsjobbet. jag får spunk på dig, är du i skolan imorn?

2008-03-10 @ 23:45:31
URL: http://chattis.blogg.se
Postat av: amanda

HAHA cattis

och VAD betyder sensmoral lixom johan?

2008-03-11 @ 18:10:58
Postat av: Johan!

meeh vi hade ju de med agneta.. när vi skulle läsa nå texter å komma på vad sensmoralen va. aja får väll förklara nån gång

2008-03-11 @ 20:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0