jag är deckad.

jag har nyss tagit assnygga bilder till min jobbansökan. inte alls fejkade. -amanda skratta nu, ehehehhehe.
så står man där och ler i fem år innan kameran blixtrar till. och det ser inte alls fejkat ut. jag "råkar" bara stå vid en vägg som är heeeeelt vit. sen att jag har både örhängen OCH sjal på mej, och att håret ligger perfekt är bara en tillfällighet. eller vadå? det är så här jag ser ut varje dag. i skolan, när jag kommer hem från skolan, när jag vaknar på morgonen till och med. tänk om dom tycker att jag ser ut som ett freak. och väljer någon annan före mig, som kanske inte ens har en bild. för att ha forhoppningen kvar om att den ser normal ut. men den kanske ser med freakad ut än jag? jag kanske ska skippa bilden?..

om nån timme är det träning och efter det ska jag & julie hem till viccy som har vart i thailand i TVÅ veckor. jag vill inte. hon kommer vara bruuuuuun.

image131


varför?

Kommentarer
Postat av: cattis!

jag vill se din bild! Har du sökt det där jobbet med bokningsgrejs?

2008-03-04 @ 22:43:56
URL: http://chattis.blogg.se
Postat av: amanda

haha, du kan få se imorrn! aa det va det jag skickade in till ;)inte som att jag kommer få dt. du lär ju också söka? (:

2008-03-04 @ 23:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0