årsta

förlorade vi mot. kanske inte oväntat, men vi spelade bra. vi var inte långt efter, men när dom får flytet och vi oflytet så funkar det inte. själv sköt jag i målisens hjälm två gånger. (kanske beror på att jag inte kan sikta heller, men ändå) oflyt.
det gjorde inget att vi förlorade men det hade vart kul & vinna mot dem. skön känsla. (precis som när vi gjorde första målet)

nu är det några fina killar här och kikar på vår bil. den ena har redan hunnit röka typ tre cigg. nervös eller?
hoppashoppas dom köper den. jag vill övningsköra, med växel!

syster försökte lura med mej på ett pulsgympa-pass på friskis nu klockan fem, men ofta jag ska palla? jag spelade match för en timme sen, helluw, what's wrong?
jag ska bara chilla resten av kvällen och besluta om jag ska simma imorrn med idrotten. känns inte så lockande direkt. vi får se.

ha en trevlig kväll!

image129

still going strong

Kommentarer
Postat av: cattis!

härlig bild!

2008-03-04 @ 12:48:57
URL: http://chattis.blogg.se
Postat av: Jenny

ÄR det jag som sitter längst till höger ?? blir galen för man ser ju inte vem det är!!

2008-03-05 @ 15:32:32
Postat av: amanda

hahah. jag tror det. det ser ut som det. men vet inte :P

2008-03-05 @ 20:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0