aldrig

precis ätit lunch i skolan, det var nudlar och wok. gott!
den här dagen har varit ovanligt lång. innan skolan var jag och körde på nybrons trafikskola. satsare jag är.
det gick bra och sen efter det var det bara att sätta fart på cyklen och bära av till skolan. kom till skolan och fick tillbaka kemi-provet vi gjorde för aslängesen. jag blev nöjd.
sedan började vi med det vi ska hålla på med hela dagen. heldagslabb i biologi. vi har en massa pauser hela tiden och nu har vi rast ändå till ett.
kanske att man skulle göra lite kemi-uppgifter istället.

jag känner inte igen dig längre..

peace out


Kommentarer
Postat av: cattis!

JÄTTEGOTT

2008-03-04 @ 12:48:28
URL: http://chattis.blogg.se
Postat av: M

Din blogg kommer till helt nya höjder när du lägger till sånna där helt obegripbliga rader på slutet :P Men är det kul att köra på trafikskola elr?

2008-03-04 @ 17:22:55
Postat av: amanda

tacktack.
kul vet jag inte, men man lär sig ju. mkt mer än när man kör hemma. :)

2008-03-04 @ 18:42:28
Postat av: Astrid

mm imorn är det "lite av varje", vi går dit elva så får vi wokrester! :D

2008-03-04 @ 19:34:56
URL: http://korf.blogg.se
Postat av: amanda

LÄTTT!! :D palla typ fiskgratäng eller äckelkorv :S

2008-03-04 @ 23:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0