THIS MAH COOL

long time, no seeeeee. jag vet! klaga inte.

jag skulle kunna sitta och göra en riktigt jävla lång och dryg detaljerad historia om hur mitt lov har varit hittills. eftersom jag ÄNDÅ inte är trött och kan sova. men mitt tangetbord smattrar waaaaaaaay too much för att min family skulle tillåta det. don't blame me!
det får bli en annan gång. kanske.

men så länge kan ni ju roa er med spanjorernas riktigt dåliga översättningar från engelska till svenska;

image110

goooooooooooodnatt nu! FAN

Kommentarer
Postat av: cattis!

wiie! hur var det där borta?

2008-01-08 @ 20:40:18
URL: http://chattis.blogg.se
Postat av: amanda

de va niiice cattis. AS NICE ;D

2008-01-11 @ 22:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0