z

bonjourbonjour,

matchen avklarad nu. gick finemang, dock först efter ex antal utskällningar, men funkade tillslut, det gjordereju.
räknade även igenom lite mattetal såhär på kvällsvisten, nemas problemas. räknat alla G-uppgifter nu och mer än så lär inte behövas för det mycket nödvändiga test vi ska ha på torsdag.

imorrn kommer bli en soft dag, med tanke på SOVMORGONEN (!!!!) som vi trogna språkelever har blivit bestulna på. visst är det vårt eget val, men det var inte som att vi visste att vi skulle missa tre (!) sovmornar i veckan bara för att vi ville bli lite bättre på spanska, franska eller vare nu är.
hur kul är det att verkligen kämpa sig upp varje morron och veta att mer än hälften av skolan ligger hemma och sover? nej, inte så kul. vi är värda sovmorgon. sleep well my friends.

Kommentarer
Postat av: Fridah

HEJSAN! tänkte bara meddela dig att jag precis har startat en tävling där du kan vinna ett fint pris, gå in på min blogg och var med och tävla vettja,

fridahcharlotta.blogg.se/1202854042_tvling_ngon.html

kramar, FridahCharlotta

2008-02-12 @ 23:31:36
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: anders

men se det så här, vi lär för livet medan de andra sover bort tiden då de kan skapa vishet. vi är de kloka i längden, poeten har talat

2008-02-13 @ 22:38:13
URL: http://jozon.blogg.se
Postat av: amanda

smaaaaaaaaaaaaaaart anders ;) smartaste jag hört från dej. grattis, välkommen in i min klubb!

2008-02-13 @ 22:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0