shhaaa

jag är trött. men jag orkar inte sova. jag är inte så trött att jag kommer somna efter en sekund jag lagt mig i sängen. och då är dt ovärt, om jag ska ligga och vrida mig 50 gånger. när jag istället kan vara vaken.

jag kanske ska ta och bestämma vad jag ska ha för kläder på mej imorrn. och packa min väska. för det är fan d skönaste. när man vaknar. vet precis vad man ska ha på sig, bara slänger på sig dt, väskan är packad, så man behöver ödsla dyrbar morgontid på det, och så sticker man ner och äter en snabb frulle, fixar sig lite snabbt, och springer till bussen sen.
istället för att springa runt halva huset för att leta efter grejjer du ska ha me dej till skolan, och slita upp halva garderoben för at d inte finns något att ha på sig och behöva ta med frukosten på bussen.
istället kan man ju sova längre, smart.

do it like me. /a

Kommentarer
Postat av: anders

varför inte ta med frukosten till skolan och sova med kläderna på tills man måste gå;) heheh

2008-02-05 @ 09:14:49
URL: http://jozon.blogg.se
Postat av: amanda

äre så du gör eller?

2008-02-05 @ 10:52:01
Postat av: Annika

varför inte sova på skoltoaletten och vakna 5 min innan lektion?

2008-02-05 @ 19:34:13
Postat av: cattis!

eeh läskigt. hahahaha jag kom på en sak! hahaha. visst jobbar du imorn?

2008-02-05 @ 21:39:16
URL: http://chattis.blogg.se
Postat av: dsgs

smaaaaaaart annika. den kör vi på ;)

aa cattis , jag jobbar imorrn, mihi. dume?

2008-02-05 @ 22:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0