out of my mind

helluw!

sitter och funderar lite angående jobbansökan.. eftersom jag ska sluta på provoice dåråååh. på onsdag äre BYEBYE.
men ansökan då..
hur mycket ska man hitta på egentligen? eller om man ska göra det alls? för det måste ju vara såååå mycket enklare att få jobbet om man stämmer in på pricken av vad det dom söker, som öppen, social, glad, morgonpigg och vad det nu kan vara.
för att om de nu skriver att de vill ha en person som är morgonpigg, och jag är raka motsatsen till det, ska jag då skriva att jag alltid har svårt att komma upp på morgonen för att jag är en nattmänniska och ofta kommer försent?
då kan jag ju lika hjärna skita i att säka jobbet, för att jag kommer ju antagligen inte få det då(om det inte är ärlighet som dom tar in folk efter.. men det stog det ju inte. så, antagligen inte)
ska jag skriva att jag är världens bästa människa i alla kategorier, för då lär man ju vara ganska så säkrad jobbet..
sen om jag inte är det är ju en annan sak, men man får väl göra det bästa till att leva upp till förväntingarna. jag har ju iallafall fått jobbet. och det var det som var pointen ;).

nu ska jag ducha bort allt äckligt svett och tagga till medicinsk grundkurs, första lektion imorrn. YIPPIE!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

HAHA, skriv att du ofta kommer försent!

2008-02-29 @ 11:10:59
URL: http://rtas.blogg.se
Postat av: cattis!

kör en paus som jag. vi byter jobb samtidigt. men inte än. inte redan på onsdag. säg att du vill ha uppehåll, för då behöver man typ inte ha uppsägningstid sen :D

2008-02-29 @ 11:52:44
URL: http://chattis.blogg.se
Postat av: amanda

jag ska :D jag kommer få jobbet!

aaa, jag kör en paus, smart. för om jag inte får ngt annat jobb är jag körd..

2008-02-29 @ 12:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0