onsdag

jag HATAR provoice mer än någonsin. men jag kan ändå inte ta mej i kragen och sluta, för det är inte så svårt.
det enda jag behöver göra är att gå dit, eller kanske inte ens det?
jag behöver bara få fram till dom, att jag inte vill jobba mer, att jag säger upp mej. inte så svårt ju.
sen behöver jag inte komma dit något mer. att det är två veckors uppsägningstid skiter jag i. dom kan ju ändå inte ta ifrån mig några pengar? och eftersom jag itne ska jobba där mer så spelar det ju ingen roll.
det enda som är bra att det ger cashmoney, och jag behöver dem. fast iof kanske detta inte ger särskilt mycket pengar heller. 100 kronor blir jag inte rik av.

nej nu ska jag ta mig i kragen på ett annat sätt och skriva lite om genetik. askul ju..!! fast iof så har jag ingen aning om vad de i min grupp har skrvit om. så det kanske braa är onödigt? om jag skriver osen har de redan skrivit om det? då kanske jag inte ska skriva alls.

nej jag laddar hellre ner musik och sen slänger jag mej i sängen och ser nägra avsnitt sex and the city. mer värt. ciao!
image120
den här bilden är härlig

Kommentarer
Postat av: cattis!

JAG PALLAR INTE PROVOICE. HAHAHAHAHA. men det var kul igår iaf. jag skrattade fett mkt sen. :P

2008-02-28 @ 10:43:35
URL: http://chattis.blogg.se
Postat av: cattis!

och bilden var jätteäcklig?

2008-02-28 @ 10:54:12
URL: http://chattis.blogg.se
Postat av: Annika

Annika: jag vill säga upp mig.
coachen: Varför det?
Annika: Jag pallar inte.

så lätt va det :)

2008-02-28 @ 14:46:35
URL: http://annikaholgersson.blogg.se
Postat av: amanda

BILDEN ÄR INTE ALLS JÄTTEÄCKLIG!!

hah, jag ska också säga så. jag pallar inte mer, heeeeeeeeeejdå!

2008-02-28 @ 22:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0