onsdag idag dårå

imorse glömde jag min mobil hemma. vart någonstans vet jag inte, men antagligen i sängen. under någon kudde eller så. eftersom jag har en tendens att snooza? (stavning) och sedan lägga telefonen under kudden. eller täcket.
det var nog det värsta jag gjort på länge. man känner sig helt isolerad, instängd. jag vet inte vad. och det värsta är att jag inte kommer få tag på den förens imorrn kväll, då jag ska hem till mamma ikväll, och den blev kvarglömd hemma hos papi. hjälp mej. hur ska jag överleva..?

idag har vi fått reda på att festen på fredag kommer bli PROPPAD med folk, kul ju! kanske mindre kul att man kommer få stå och dansa som en pinne. menmen. lite får man lida.
vi har även beskådat en underbar emseble-konsert med vissa variationer i instrumentvalet ;). bra varom.

nu vare tänkt att jag skulle lugga lite granna, men eftersom bussen går om en sisådär 15 minuter kanske det ändå inte är någon ide.. nej.

pussi


Kommentarer
Postat av: cattis!

och hade du inte glömt den ahr vi inte dragit till jobbet heller..

2008-02-07 @ 17:11:56
URL: http://chattis.blogg.se
Postat av: anders

hur klarade du dig utan telefonen :P måste varit svårt;) det blev ju inte så trångt igår ändå, blev de nå ragg?

2008-02-09 @ 18:35:46
URL: http://jozon.blogg.se
Postat av: cattis!

ps. du är bäst på att uppdatera dagligen

2008-02-09 @ 19:16:37
URL: http://chattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0