meh

ofta ni inte tror på mej. att jag kommer uppdatera VARJE dag. you'll see ;)

idag har det inte hänt mycket alls. har varit allmänt trött på skolan. inga vidare höjdarlektioner, men dagen är ju snart över. bara lite härlig medicinsk grundkurs kvar som kommer avsluta dagen underbart. sista lektionen innan ett prov på 140 sidor (ja ni hörde rätt, 140!!!).

efter skolan blire att skippa fysen o istället dra och vaccinera mej osen köra lite bil med mami. känns som om dt kommer att behövas d var ett bra tag sen sist och imorrn ska jag till körskola för första gången! jag är nervös, som fan.


ne, nu honner jag inte skriva mera, måste förbi skåter & hämta en frukt elr nå, om jag ska orka två timmar med anneli. hörs!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

åååh amanda bloggar

2008-02-04 @ 15:55:48
URL: http://rtas.blogg.se
Postat av: amanda

weeeiweeiweeii, jagärbra

2008-02-04 @ 22:39:58
Postat av: cattis!

ååh, vad för individuella val ska man välja till trean då? jag har beslutsångest!

2008-02-05 @ 21:37:44
URL: http://chattis.blogg.se
Postat av: a

jag vet tror jag :D, spanska & psykologi. jag har mer ångest över profilen :S..

2008-02-05 @ 22:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0