lördag

att spela match dagen efter fullt ös kanske inte riktigt är det bästa man kan göra. men det funkade ju. okej iaf. tillslut. en vinst med 7-3 är ju inget att klaga på. kändes som att hälften av laget hade vart ute & festat sönder sig igår..

igår var trevligt. alla var på partyhumör. det var asbra stämmning. alla dansade och hade kul. men vid halv ett-tiden(!) fick polisen tydligen för sig att avbryta the partey. så det var lite boring. nån timme till hade inte suttit fel.

har aldrig haft så ont i fötterna i HELA mitt liv. var såååååå nära att jag tillochmed började gråta. vilken mes jag är.
jag säger som paulina. att dansa med högklackat en hel kväll är ingen hit.

ikväll gäller det att ladda inför morgondagen. distriktslagsträning. inte för att det kommer gå bra, men man kan ju göra det bästa för att inte skämma ut sig allt för mycket. ska se på pusuit of happiness nu.
har velat sett den filmen sjuuukt länge. och nu har mami köpt den! perfekt ;)

a


Kommentarer
Postat av: anders

varför tog du inte av dig skorna då, smartis?:P
vilka mötte ni idag?

2008-02-09 @ 23:21:56
URL: http://jozon.blogg.se
Postat av: Paulina

meen hallå, det gör ju inte ont när man dansar :S liksom bedövande medel dricks ju på löpandeband

2008-02-09 @ 23:44:45
Postat av: amanda

men eller huuur. det är ju först efter man känner av det. plus att jag tog av mej skorna. men det gjorde lixom ondare att gå utan..
vi mötte roslagen.

2008-02-10 @ 00:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0