hemma (!)

tror aldrig någonsin under hela tvåan att jag har varit hemma såhär tidigt efter skolan. alltid något som måste göras, fixas eller annat.
fast egentligen borde jag inte vara hemma heller.. eftersom det var meningen att hela klassen skulle stanna kvar i skolan och se på "the green mile". men eftersom jag skulle till min trogna tandläkare så gick ju detta ej för sig. synd allså.
så efter att jag vart där i inte mer än kanske två-tre minuter bar det av på cykeln hemåt, och nu sitter jag här. har faktist inte mycket att göra, lixom inget prov att egentligen plugga till, vilket är det som brukar ta upp den mesta tiden. så det känns, skönt :)
kanske ska ta & röjja lite i mitt rum nu när jag ändå inte har nå annat för mej.

ikväll väntas fight mot Tekonlogerna, vi kommer äga! som vanligt. pusspårumpan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0