från och med nu.

här och nu, ska jag uppdatera bloggen, VARJE fucking dag. jag sitter ju ändå vid datan varje dag. så varför inte? egentligen.

den här helgen har varit trevlig, utan alkohol. jag har gjort saker jag verkligen inte brukar göra heller.. ätit eritriansk mat, spelat biljard o bowling och tränat på friskis o svettis. SPINNING. fuck vad jobbigt det var. tror aldrig jag varit så svettig, för er som ville veta alltså :). och vad som inte får glömmas, igår städade jag mitt rum INNAN jag drog till jobbet, känner mej liite stolt bara, men bara lite.

nu var det egentligen tänkt att jag skulle skriva lite på min krönika som ska vara klar tills onsdag, men jag tänkte att det kunde vara bra att vara ute i lite god tid för en gångs skull. men jag har fastnat. och plus att det jag redan skrivit är SÄMST. det är inte ens en krönika. typ mer en debattartikel.
en mitt ämne tycker jag själv är ett ganska bra ämne, överkonsumtion, eller vad man ska kalla det. men det blir ju inge bra, för skriva är inte min grejj. kan nån lära mej?

nu ska jag skriva ändå,
AMANDA

Kommentarer
Postat av: cattis!

jag tror inte på dig. du kommer aldirg uppdatera. haha. du ahr inte ens visat bilderna från kanarieöarna? :P

2008-02-03 @ 16:29:13
URL: http://chattis.blogg.se
Postat av: Ellinor

jAG VET INTE OM JAG KAN TRO PÅ DIG. dU MÅSTE BEVISA DET

2008-02-04 @ 13:10:28
URL: http://rtas.blogg.se
Postat av: amanda

klart jag kommer. vänta bara ska ni se.

2008-02-04 @ 14:18:17
Postat av: anders

säger bara lycka till

2008-02-05 @ 10:27:15
URL: http://jozon.blogg.se
Postat av: amanda

tacktack. men det behövs inte

2008-02-05 @ 10:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0