aoch mah back

bara för att jag har varit säääämst på att uppdatera på senaste tiden.
men det blir alltid så på lov, jag är inte den som spenderar mina lov framför datan, även om det kan verka så, med tankte på att min mobil fick spel och lät mej omedvetet vara inloggad på msn halva lovet. menmen, det är sånt man får ta.

dagen har spenderats i skolan (!!!!!!!) med ett projektarbete som var huuuuuur tråkigt som helst. seriöst, vem kommer på en sån uppgift. vi ska bygga upp en framtida stad, med allt vad som krävs, transport, mat- och vattentillgång, vart man ska göra av allt avfall vi får. ja, you name it. ALLT!
tråkigt är det iallafall. vet inte nån som har hoppat av glädje direkt, eller jo kanske. han i annikas grupp, verkade rätt exalterad. eller hur annika?

snart är det träning, och vi taggar som fan till matchen i helgen. för den kommer vi vinna oxå.

kolla på den här, och få er ett gott skratt, seriöst, det är ju synd..


Kommentarer
Postat av: anders

jag tror nog du hade svarat samma sak på den där frågan som han fick i klippet:P

2008-02-26 @ 21:05:47
URL: http://jozon.blogg.se
Postat av: amanda

men fattar inte du att det där är DU i framtiden?..

2008-02-26 @ 22:23:44
Postat av: Annika

hahahaaa... åååh jag har såååååååå tråkigt..! får leta mer dumma klipp medan nöden i min grupp gör allt (a)

2008-02-27 @ 09:33:31
URL: http://thinner.blogg.se
Postat av: amanda

assså skojjar du.. jag döööör snart. och har du hört att, VARJE undergrupp ska snacka i TJUGOFEM minuter inför klassen,vet du hur lääääänge vi kommer vara kvar här idag .. :/ jaaaa :D snälla lea upp fler roliga klipp!

2008-02-27 @ 09:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0