söndag

bajs för att det här inte var någon bra dag. för det första sov jag dåligt som ett cp. sjukaste drömmarna gjorde att jag vaknade och somnade, vaknade och somnade. drygt som fan. det resulterade ju till att jag var astrött när jag vaknar av 78000 plingningar på dörren. och jag måste ju gå och öppna eftersom jag itne la ut exrtanyckeln när jag kom hem igår, dum som jag var.
tråkigt också att hela dagen har spenderats åt matteplugg som jag faktist fattar en del av men inte KAN förstå VAD jag ska använda det till. det kan inte bra att ha på något sätt, seriöst.
och sist men itne minst att ENGLA är död. fyfan, så jälva hemskt.
R.I.P

image137

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Usch..hemskt..

2008-04-14 @ 09:39:49
Postat av: Astrid

:(
och jag skrattar inte den här gången. :(

2008-04-14 @ 11:14:25
URL: http://korf.blogg.se
Postat av: cattis!

varför kunde inte jag heller sova natten till söndag. drygt ju.

Det är så hemskt. Jag vill inte att det ska få hända. Hur kan man bara göra så? Det går inte ihop i mitt huvud. Stackars gubbe kan inte heller ha det lätt. När han gör sånt. :/

2008-04-14 @ 12:57:26
URL: http://chattis.blogg.se
Postat av: Anonym

HAHAHAHA astrid

2008-04-14 @ 21:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0