onsdag

idag jobbade jag istället för att plugga matte. tänkte att det skulle vara värt att tjäna en massa cash till sommaren. mmm. det var det verkligen. kände mig sämst i hela universum. och att känna sig sämst på provoice och dessutom ITH är inte okej. INTE.
det som heller inte är okej är min sonett jag skrivit. den är så sjukt skämmig och jag kommer aldrig visa den för någon.
imorrn har vi nationella prov i spanskaaaa. aaaahhhhhhhhhhhh
hejs'



ååh vad jag önskar att jag kunde dansa som dem..

Kommentarer
Postat av: cattis!

ibland är det sjukt ovärt bara. alltså jag blir mer och mer taggad på fotboll amanda! :D:D:D

2008-04-16 @ 23:23:32
URL: http://chattis.blogg.se
Postat av: Ëllinor

Videon var ju bäst. HHAHAHHAAa

2008-04-17 @ 18:11:58
Postat av: cattis!

haha skönt att någon hjälper mig att ta beslut. haha. Man får gå och snacka med kostymnissen du vet. (han heter typ methi eller något hehe). Fråga, jag fick paya en 20 för att få 500 jämt annars skulle jag fått 450. Men det är värt ju! :D Kolla hur många poäng du har innan du går dit. Sen slår de in på miniräknare ex 3560/10. Jag höll på att börja skratta. Intelligensnivån ligger inte på topp där va. haha. fett lång kommentar på tal om inget

2008-04-19 @ 17:08:15
URL: http://chattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0