msn

jag håller på och installerar en nyare version av msn som förhoppningsvis ska fungera den här gången. jag pallar inte att jag inte kan ha visningsbild, skicka saker till folk, skriva till folk som är visa som offline eller det sämsta: att inte kunna logga in visa som offline. det är ju det man använder mest. jag loggar typ aldrig in utan att checka läget först, om man bortser från nu då..
men, det var inte det som var grejjen. installation verkar ta 17000 år och på installationsgrejjen står det så här: installationen kan ta några minuter, du kan göra andra saker medan du väntar. NEHE?!



Kommentarer
Postat av: Johan!

haha instructions for dummies.

2008-04-20 @ 21:06:05
Postat av: cattis!

haha vad klockrena inlägg du har! och du har bloggat asmkt helt plötsligt

2008-04-20 @ 21:39:07
URL: http://chattis.blogg.se
Postat av: amanda

jag vet, visst är jag braaaaaaa :D, (snart kommer en svacka igen)

2008-04-21 @ 10:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0