måndag

en helt okej måndag. började med spanska och jag var lika död som vanligt på måndagar. blev ertappad, eller kanske mera erkände att jag var den skyldige till att inte lämna tillbaka nån spanskafilm som läraren hade letat sönder sig för att hitta.. sorry!
fortsatte med idrott och matte och hör och höpna, INGEN medicinsk grundkurs! eget arbete.. mm, vi gjorde mkt.

drog ner på stan, träffade cattis och vi gick i spöregnet till friskis och när passet börjar blir det självklart strålande sol. vilken tur man har ibland ;)

ska plugga lite mera matte nu innan min enda teveserie prison break börjar, och jag vet att det är sämst. jag tycker också det, men jag kan bara inte sluta titta på dt. det går ju bara itne. att jag vet att dom håller på och spelar in en till säsong (4 FFS) gör mej bara mer irriterad för att jag vet att jag kommer sitta där och titta på det varje vecka, men egentligen inte njuta av det, uatn bara vänta på att timme ska ta slut. för dte är inte bra.. längre.

imorrn har vi matte-eftermiddag :D:D:D, och sen fotbollsträning (det kommer vara kul, på riktigt) och vi ska till GOTHIAAAA :D


image138

ciao!



Kommentarer
Postat av: börjar på e och slutar på r

nörd

2008-04-14 @ 22:52:16
Postat av: börjar på a och slutar på a

buhääähähäääääääääää, men duuurå?

2008-04-14 @ 23:14:00
Postat av: cattis!

eller vadå, börjar på c och slutar på s, kanske. Men det var ett nice pass tycker jag. Inte så jättejobbigt ändå, när det var kort. Och vi borde träna tsm oftare. :) Åh, vad allt är mys nuförtiden :D. Och du har börjat blogga igenom och grejer. Hehe. Nu ska jag spela piano. Tjingeling!

2008-04-15 @ 15:39:33
URL: http://chattis.blogg.se
Postat av: Marcus

snackar du skit om mitt älskade prison break! :O ska du ha spö?

2008-04-18 @ 15:38:54
Postat av: amanda

nu tycker jag att du ska vara tyst och uppdatera din blogg istället.

2008-04-19 @ 19:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0