lördag

idag var det tänkt att jag skulle gå upp jättetidigt och vara jätteduktig för att plugga jättemycket kemi. men blev det så eller amanda? nej jag tänkte väl det. men jag har faktist ingen lust att ägna hela min lediga tid åt att plugga helt ovärda saker jag inte ens vill veta. okej, typ samhällskunskap kan vara kul, eller typ språk, för det har man iallafall någon nytta av i själva verkliga livet.
jag har MYCKET svårt att tänka mig att jag kommer ha nytta av att veta hur ett cellmembran är uppbyggt eller hur ett koenzym fungerar. men om det är nån som känner sig intresserad är det ju bara att höra av sig, I can teach u EVERYTHING soon.

istället för att plugga satsade jag lite på friskis och tog ett steg närmare att bli biff. fast om det ger något att träna när man är bakis finns det delade meningar om. jag vet inte vad jag ska tro men det senatse jag fick höra var att det var motsatt effekt att träna då. då var det ju bara dåligt att jag tränade idag egentligen.. men iallafall.

nu sitter jag här och mögglar vid datorn och jag kanske återkommer senare om jag har nåt kul att meddela världen om, (tveksamt).

ha en bra kväll!



får mig att längta huuuuur mkt som helst till sommaren, vet inte varför :)

Kommentarer
Postat av: Astrid

jag hade en bra kväll tack :D

2008-04-20 @ 10:48:18
URL: http://korf.blogg.se
Postat av: cattis!

hahaha "jag återkommer senare om jag har nåt kul att meddela världen (tveksamt)".
XD

2008-04-20 @ 21:40:22
URL: http://chattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0