helg

helgen har varit bra. fredags blev stek vid ån för att sedan dra hem lite smålullig och sova, tidigast iår tror jag närmare bestämt. lördagen blev intensiv med övningskörning, träning och match mot syrrans lag där jag ägde sönder. sen bar det av hem till sunnersta där vi grillade och hade det allmänt trevligt tills en punkt då det blev lite för mycket av allt.
idag är det enda vettiga jag gjort att sitta i kassan på fyris park och så har jag även bakat en kladdis. mums.
nu är det precis paus i nåt program på femman där man måste erkänna lite halft skämmiga saker.  lite kul faktist.

imorrn börjar veckan som för de flesta andra antar jag, med NP i engelska. KULKulkul. men det gör inget för på onsdag är det valborgs kaos på stora torget. (känns som att alla citerar från hennes låtar just nu)

hejs'

Kommentarer
Postat av: cattis!

haha de fastnar

2008-04-28 @ 14:25:54
URL: http://chattis.blogg.se
Postat av: Johan!

dedär programmet är ju astaskigt, dom första frågorna är kul men sen när dom frågade fall han tyckte att hans farsa va anledningen till att hans familj förstördes börja ju nästan farsan grina när han svarade ja

2008-04-28 @ 18:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0