förlåååååååååt

har fått för mycket klagomål den här dagen om jag jag inte uppdaterat på länge så jag känner väl halvt att det är dags nu.

största händelserna sen sista uppdateringarna är väl CHAMONIX som var UUUUUUUUUUUUUUUNDERbart.
vet inte var jag ska börja men jag vet iaf att jag ska åka igen. kanske inte just dit nödvändigtvis, men någonstans.

efter det har skolan rullat på som vanligt, rätt tråkig första vecka men den här har jag diggat. den har varit rätt speciell, inte direkt känts som en vanlig vecka. att vi gick upp i tvåan kanske är den största nyheten och jag kan inte beskriva med ord hur glad jag var efter den matchen. FAN VAD KUL!

drog ut och åt en härlig kinabuffé på onsdagskvällen med underbara laget och på torsdagskvällen körde suparkväll hemma hos emma. kändes inte riktigt lika kul igår fredag då man inte var helt på topp. men rätt nice vare iaf!

torsdagskvällen resulterade i hemmakväll igår och jag slocknade innan tolv. men det var ju värt, eftersom jag vaknade imorse vid halv tio och kunde ägna helahela dagen åt PLUGG! vilket jag också gjorde, till en viss del.
att sitta och plugga vid datan gör att allt tar betydligt längre tid. fråga mig inte varför...

nu känns det som om jag har suttit här tillräckligt länge och kanske skulle ta och hjälpa till lite maten istället så att jag får komma från sunnersta ganska snart iaf. min kväll ska inte spenderas här. puss!

image135

image136

Kommentarer
Postat av: cattis!

jag befinner mig i chotillstånd. amanda har uppdaterat haha ;)

2008-04-13 @ 00:41:35
URL: http://chattis.blogg.se
Postat av: Astrid

BRA AMANDA :D

2008-04-13 @ 12:27:53
URL: http://korf.blogg.se
Postat av: amanda

jagärbra

2008-04-14 @ 21:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0