tona ner

dagens två matcher var då avklarade och är inte speciellt nöjd med min insats i någon av matcherna.. eller egentligen är jag väl ganska nöjd men när man inte får någon respons tillbaka känns det inte lika roligt.
spelade back för typ första gången i mitt liv på en riktig match för att jenny prioriterade hästen framför oss, ggggrrrr.
det va kul att prova men jag gör det helst inte en gång till.

till nästa match var jenny back on track eftersom hästen tydligen hade fått ont i benet (elr ngt sådant, ägnade inte min fulla kraft för att få reda på hur det stog till) och trodde därmed att jag skulle få falla tillbaka till min normala plats, nämligen som center, men nejnej, då skulle det spelas vänsterforward som iof var såå mkt roligare än center (även jobbigare) och som gick helt okej.
sista halvlek tillbaka som center igen och jag kände mej som en yr höna.

matchreultatet tror jag inte vi ska tala om här, men visst om det är ngn som verkligen vill veta så är det bara att fråga på!

imorrn väntas tre matcher till och ytterligare en ifall man nu skulle gå vidare, tror inte vi har störst chans i världen men men ska ju aldrig säga aldrig, vem vet vad som kan hända?
men med tankte på hur några spelare vi är tycker jag egentligen det skulle kännas skönast att få dra hem efter tre, fyra matcher på en dag känns liite väl överdrivet

image46

luuääm spelar innnebandy, long time ago


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0