söndag

imorse gick jag upp i en rätt så skaplig tid för att jag och min bror skulle byta rum, det resulterade med att vi åkte och köpte färg på bauhaus och jag satte igång att måla, vitt blev det som det iof redan var innan men mkt snyggare nu. frågan är bara den, som min låtsaspappa även ställde mej, var det inte rummet som jag skulle måla?
nästan halva jag är dessvärre fylld med vit färg, jag förstår inte själv hur jag lyckas med att få färg i ansiktet och på benen.. skumt.

egentligen vet jag inte varför jag sliter mej med att fixa till mitt rum här i sunnersta då det sällen faller sig in att jag bor här, kanske tre- fyra nätter i månaden som jag sover här, och då menar jag egentligen bara sover.. jag är inte här och umgås speciellt mkt. är det verkligen värt att ha ett fint rum endast för att sova i?

ska snart iväg på fotbollsmatch igen, och dagens motståndare är inte mindre än kära storvreta som också står som serieledare, jag rekommernderar er inte att komma och titta på matcen, om det inte är en ren utklassning som ni vill se. men visst, välkommna isånnafall.

igår var jag ju och såg på filmen DU LEVANDE, så var namnet jag inte lyckades komma fram till i det förra inälgget. det var den mest konstiga film jag har sett, och jag fattar fucking inte hur den kunde ha fått FEM (!) stjärnor i betyg..
det enda den visade var typ olika scener med folk som hade ett dåligt liv, till exempel ett mattforsäljare vars fru hade kallat honom, ja vad det nu var, och han tog iut sin sorg på sina kunder..
och inte bara det, utan filmen hade heller ingen som helst röd tråd. utan varje ny scen fick tala för sig själv..
så, om du funderar på att gå på bio, se inte du levande, tro mej, jag vet.


image55

Kommentarer
Postat av: Leo

men amanda den va ändå nice :D hahaha helt psykos

2007-09-25 @ 23:57:04
Postat av: amanda

hahaha, nej javenne, den va mummel bara, men den ska bli oscarsnominering nu typ. ofta ;D

2007-09-26 @ 09:14:36
URL: http://am4nda.blogg.se
Postat av: amanda

hahaha, nej javenne, den va mummel bara, men den ska bli oscarsnominering nu typ. ofta ;D

2007-09-26 @ 09:15:26
URL: http://am4nda.blogg.se
Postat av: amanda

hahaha, nej javenne, den va mummel bara, men den ska bli oscarsnominering nu typ. ofta ;D

2007-09-26 @ 09:15:35
URL: http://am4nda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0