rise up

hemma igen efter fotbollsmatchen och även en stunds bilkörning med mor min, en fotbollsmatch som jag själv tyckte gick bajs, då jag verkligen inte hängde med. min reaktionsförmåga va cirkus 2 sekunder efter alla andras, kändes det som men fick beröm från både här och var att jag gjort en bra match, från oväntade håll tillochmed.
antingen så sa dom bara det för att jag skulle känna mej bra men i själva verket inte var det, eller så stämde det faktist, kan tolkas på olika sätt, men vi tror på det sista så blir det bra!

slog ihop knät med nån tjej under matchen som inte känns allt för bra just nu, får hoppas det går över till imorrn då vi har vårt årliga besök på studan med skolan, och det skulle ju vara förfärligt ifall jag missade det..

även skolfoografering som gäller, känner mej råtaggad på att skippa den eftersom bilderna alltid blir lika hemska, även fast du alltid säger till dej själv, det här året, nu blir det bra.
men eftersom det aldrig har inträffat har jag slutat tro på det, kanske ska köra på att vara avsiktligt ful, nån som hakar? man vill ju inte vara helt ensam om saken..

en riktigt smaskig kladdkaka väntar där nere så jag förstår inte vrf jag sitter kvar här och skriver, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0