MONDAY

skön skoldag idag måste jag ändå få säga, solo tres lektioner varav en idrottlektion där det lektes expedition robinson för fulla muggar, dock inte med självaste anders lundin i spetsen utan med inte mindre (jo, sämst) idrottsläraren markus.
grenarna som hanns med var att göra upp eld, knyta knopar och skjuta pilbåge, jag känner själv att jag gjorde en stor insats till laget med min dolda talang från scouterna till att fixa knoparna. vi kom ju trots allt tvåa så även om pilbågsskjutning inte direkt visade vår (min) bästa sida..

efter lunchen inleddes en mattelektion jag trodde skulle bli hemsk men där jag igen visade mina tolda talanger som mattegeni och räknade ALLA uppgifterna, inklusive C-uppgifterna, känn på den!

va och kollade på syrrans match och upptäckte hur riktigt tråkigt det är att stå på sidan och titta på en match av detta slag. förstår verkligen inte hur vissa av våra föräldrar fortfarande är riktiga stammisar på våra matcher, som det antagligen inte är mycket högre (okej, lite möjligen) klass, tempo eller spänning än min systers..
plus att vp (laget min syster spelar i) iaf vinner deras matcher vilket vi gör lite mer sällan.
FAN va negativ det känns som att jag är mot fotbollen, men vadå, allt jag säger är ju bara sanning? :)

image27

vrf leker hon stadig för?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0