måndag

måndag igen dårå, och tillbaka till den himmelska vardagen.

började med en tvåtimmarslång idrottslektion på studenternas, som var VÄLDIGT rolig måste jag få säga, med regnet som bästa vän kunde det inte bli bättre.

skolfotografering stog även på listan, att göra denna dag, gick som väntat, självklart. men blir ju inte heller bättre när fotgrafen säger till en, komigen, le lite mer, se lite gladare ut, vafan de är inte så fucking lätt när du har en fet jävla stålgrejj i munnen som jag helst inte visar in public, okej iallafall inte på skolfotot, ngn måtta får det vara.
blir inte heller gladare när jag kommer hem och brodern min har varit hos tandläkaren och fått det glada beskedet att få ta bort stålskiten (tandställningen) om en månad, även fast han fick den mer än ett halvår senare än mej får han ta bort den innan mej, grrrr.

kan väl inte betyda mer än att jag var den som hade fulast tänder av oss båda, men inget som förvånar mej.

ojdå, samling till innebandyn om 10 minutos, och jag har inte bytt om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0