måndaayyy

ibland skulle det vara så sjukt skönt att ha en boxningskudde hemma satt man kunde ta ut alla sina ilskor på det sättet. att slå så fucking hårt du kan och tänka att det är en viss person du slår istället för den där kudden skulle vara så sjukt härligt. men nu när en sån inte finns hemma hos mej så får det bli att ta ut dem på andra sätt.

sprang det omtalade coopertestet idag, även fast man kunde fått göra det  nästa vecka också, så det kanske var lite dumt eftersom jag både var trött, hade träningsvärk och så blåste det motvind.. iaf halva varvet, går ju som sagt inte att ha motvind hela varvet, om det nu inte är en tornado på väg, men så var inte fallet, tyvärr (?)
men eftersom min äääälsklinggymnastiklärare inte godtar några som helst ursäkter utan antar att alla som kommer med anledningar för att inte vara med, försöker slippa undan.. men lixom om man inte vill vara med pga av ingen anledning alls, så kommer man väl inte ens dit?
slet mej runt två varv iaf, blev helt okej nöjd med tiden, med tanke på omständigheterna ^^

fick även tillbaka skolfotografierna, heeeeeeeeeemskt att se dem, blev verkligenverkligen inte nöjd. men det var ju som sagt inte alls oväntat. bara kul att alla i hela fucking uppsala + knivsta kommer att kunna se mej i den där fula katalogen, och skratta åt mej, men visst skratta på, jag skrattar år er med :)

ikväll eller inatt nångång offentliggörs prison break för alla olagliga jävlar som hade tänkt ladda ner det, om jag hade tänkt göra det? nej verkligen inte, jag är ju laglig förfan.

image47

hothothot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0