"kultur"natten

fittkväll är det enda jag har att säga om gårdagskvällen, riktigt onödig att den skulle sluta på just det sättet som den gjorde..
hade kanske varit smartare att göra som andra att vara nykterister och lyssna på smk. men gjort är gjort, och man lär väl sig av sina misstag.
lite roligt är det ju ändå när man tänker på det såhär i efterhand men just i stundens hetta kan jag inte hålla med om att det var särskilt trevlans.

karatefylla-låten har min windowsmediaplayer letat sig fram till just nu och jag kan hålla med om att den passar väldigt bra in på en beskrivning av gårdagskvällen.

har återställt mej nu med en nice frulle på stora torget, även hunnit med att blivit tittad snett på, viskad om och skrattad åt men de bjuder jag på. 

nu väntar en fotbollsmatch att bli spelad och fan vad otaggad jag är. men vem fan är så dum att lägga en match dagen efter kulturnatten, försöker dom få oss att ta det lugnt dagen innan då, så kan jag ärmed meddela att det inte funkar särskilt bra, tror inte det är många som gör det endast för en fotbollsmatchs skull. 




 

Kommentarer
Postat av: Leo

men snälla ja hade kul iaf, HAHAHAHA vem tittade snett på er?

2007-09-09 @ 13:56:28
Postat av: amanda

haha bra :D hahahah, alla som gick förbi oss på stan när vi satt på bänken, vi såg ut som slithoror :)

2007-09-09 @ 20:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0