Kevin Michael - It Don't Make Any Difference To Me w/Wyclef

efter träningen för kanske högst en halvtimme sen åt jag två feta mackor och ett äpple, sen lite godis på det, och nu är jag hungrig igen?
inte bara det att jag även åt en stoor portion fiskgratäng till middag strax innan träningen. det är typ sjukt att jag ens kan vara hungrig, men nu visar det ju sig att det är precis vad jag är...
inte alls så att jag är det minsta anorektisk men förvånas bara över hur jäkla snabbt min mat måste smältas, nån som har lust att byta? jag skulle gärna slippa att vara hungrig efter första lektionen i skolan.
imorron passar det sig däremot utmärkt då vi har lunch efter första lektionen (sovmorron till halv elva, RIIII ;D)

aja, ointressant fakta menmen, sitter här och luktar inte gott efter min träning, kul vare och är taggad som fan till helgen, en ny målis har vi lockat till oss oxå så det blir nog en rolig säsong,
vet inte riktigt om alex drömmar slår in, men vem vet, man ska ju aldrig säga aldrig..

duchen kallar, ciao!


image33

en bild från i somras bjuder jag på, då min lugg var nyklippt och, ja rent utsagt hemsk, jag vet att den inte ser heelt ut på bilden, men det varen, believe me, i know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0