jag sitter vid datorn pch bloggar en fredaskväll

har verkligen ingenting att skriva om, riktig fantasibrist har jag och kan inte säga att jag vart med om några speciella upplevelser under dagen som jag skulle vilja dela med er.
men eftersom jag är så himla snäll så försöker jag knåpa ihop ett litet inlägg åt er, satt ni inte får abstinens menar jag.

håkan hellström spelar imorrn på grönan kom jag på igår, typ.. hade varit askul att gå men lite svårt nu när det redan är andra planer på gång, och det är ju ändå kulturnatten så det känns ganska värt att vara i uppsala ändå..
eller inte?, jag vet fan inte.. det känns som att det kmr vara så fucking mkt fjortis nere på stan och säkrat ställe har vi bara att vara på till kanske senast elva tolv och efter det är det väl stan som är det enda alternativet kvar.

men får se hur det blir, vem vet ngt helt annat kanske kommer upp, får hoppas på de.

imorgon på dagen har vi även en träningsmatch mot hagunda som spelar i div. 2, ska bli kul att de med hur mycket vi kommer förlora med, för förlora det är väl ändå en sak som är säker att vi kommer göra. men frågan är ju just det, med hur mkt? får hoppas på inte allför mkt och även att martina och sarah kryar på sig stt jag inte blir så jäkla ensam i mitten,
även hoppas jag på att itne bli drabbad av den fucking förkylning som var och varannan människa i uppsala verkar gå runt och bära på.
jag lovar, vart jag än går, det spelar ingen roll vart, hemma, i skolan, på stan, överallt är det ngn som snorar snyter sig eller hostar.

jag pallar bara inte vara förkyld, för altid när det går nåt sånt här så blir jag alltid smittad, men den här gången tänker jag hålla mej undan.

så, det blev ju ett ganska långt inlägg ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0