it's cold

har du färgat håret amanda? neeeeej varkligen inte. en morgon när jag vaknade var mitt hår bara den här färgen..
asså vad tror ni egentligen? jag vet att jag själv sagt så till folk som man ser uppenbarligen färgat håret men det är ju så dumt om man tänker efter. vad skulle hända om jag nu svarade nej på frågan. den motsatta parten skulle väl santaglige säga något i stil med, men jo. det hardu ju visste. så, du visste ju om det från första börsta början, så varför fråga om det? de är klart att man vill kommentera det, men varför inte säga, oj du har färgat håret, fan va fint, eller fult om man nu tycker det.
det finns även en massa andra exempel på dåliga frågor men som jag inte pallar skriva, just nu iaf.

måste ducha, packa, plugga, och hinna cykla till studan inom en timme och en kvart. ska nämligen på fotbollsmatch, sirius - giffarna. hoppas det inte regnar. kyss

Kommentarer
Postat av: Johan!

amanda jag vet hur man kommenterar nu!!!

2007-09-30 @ 19:17:00
Postat av: amanda

yeeeey, finally :D

2007-09-30 @ 20:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0