internet är överskattat

dagen började dåligt med en 45 minuters bussresa med nr. 21, okej den brukar alltid vara seg, men fan inte såhär grovt.. men en rolig syn var ju iaf busshållsplatsen mittemot kyrkan som någon tydligen hade kört på med bil och nu låg där helt trasig i tusen bitar. men hur fan lyckas man egentligen köra på en busskur som står uppe på trottoaren? det ska man fan ha en applåd för, och jag lovar, det var inte jag!

dagen flöt väl på ganska bra egentligen ändå tills vi kom till fysiklektionen på eftermiddagen där jag lätt skulle somnat och jag hade varit smartare nog och inte satt mej precis framför ögonen på min lärare.

efter skolan tvingade malin ner mej på stan och vi slet oss runt där i nån timme tills mina fötter inte pallade mer, (fick skasvår när jag gick från bussen imorse, ni får äran att själva lista ut hur bra dom mår nu)

köpte en pincett som det verkligen är tillfälle att använda nu, min har varit borta alldeles för länge, som ni kanske har märkt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0