hoy es miercoles

sista lektionen för dagen var fysik och jag förstår bara mindre och mindre för varje lektion som går. det känns ju lovande inför resten av året tillsammans med fysik b, som säga vara en av de svåraste kurserna.. om man är körd rean nu i början, hur f*n kommer det se ut i vår då?, jag vill helst inte veta tack.

slutade skolan vid två nånting och satt kvar med till cirkus halv fem, (!) och jag vet att det bara är i min underbara skola som folk sitter kvar efter att dom har slutat lixom, menmen så var det iaf.

sitter just för tillfället och kikar på ellos hemsida efter en jacka jag såg på nån reklam men det inte inte allför bra måste jag säga, min dator, som det känns som att jag skyller på rätt ofta har en ganska stor del i detta men även för att deras hemsida är sämst. typ.

fick en del gratisbiljetter till stallet idag, där du får prova på vadduvill, typ aerobics eller gymmet, grejjen är bara den at dom går ut redan den 23, typ nåsta helg?
någon gång nästa vecka finns det säkert tid att gå, men jag behöver, eller behöver och behöver, men jag vill iaf ha en partner att gå med, kul att gå själv..
om nån vill haka äre bara att säga till.

nej, det finns viktigare saker att göra än att sitta här, som att plugga spanska, eller engelska, eller kemi..
eller tv.n







Kommentarer
Postat av: KAjsa

JAG VILL HA GRATISBILJETT TILL STALLET :D hahha / Kajsa i klassen

2007-09-13 @ 19:31:09
Postat av: amanda

hahah visst! påminn mej i skolan :D

2007-09-13 @ 20:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0