hey there delilah - plain white T's

egentligen vid den här tiden skulle jag nu suttit vid min dator på provoice och sålt omega-3 som smör, kunde man iallafall ha hoppats. men jag hade absolut ingenting emot att sitta där i en timme och snacka skit, och dessutom få betalt för det.
kom hem cirkus fyra timmar innan väntat men skönt var väl det, då jag ska iväg till fyrispark och underhålla alla gamlingar med min underbara stämma.

för er som inte det vet så har jag faktist färgat håret, återigen. det andra såg riktigt hemskt ut märkte jag när jag vaknade upp igår morse och tittade mej själv i spegleln. ni som inte såg det ska nog vara glada för det.
så det bär av till maxi återigen för att inhandla färg och denna gång inte mindre n två olika färger. den ena rödbrun, och den andra faktist ljusbrun, men jag kan meddela er om att min hårgfärg inte är det minsta ljusbrun. nästan svart skulle jag mer vilja beskriva den som. iallafall mörkmörkbrun.
skulle egentligen behöva fräga det en gång till för att det ska bli ritkigt bra men frågan är om mitt hår verkligen kommer att palla det.. tveksamt. mycket tveksamt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0