halv två, natten till en måndag

sitter jag uppe vid datan. jag som trodde att jag hade lugnat ner min tendenser till datorberoeende men nej tydligen inte. så det är väl bara att acceptera och gilla läget.
jag borde snart börja bli lite smått sömnig men med tanke på att jag vaknade vid halv två idag  så är det inte helt omöjligt att det tar ett tag.. får väl börja räkna får snart, eller sätta på min sysralätesmaskin (som jag verkligen har hemma, ja) satt jag blir lite sömnig.

för tillfället har jag hakat upp mej på en sak som gör att jag inte kan lägga mej ner och sova, då det enda jag kommer att tänka på är just detta. vad det nu är tänker jag inte avslöja här, då jag tydligen redan har en ganska hög nördstämpel på mej av vissa, ingen nämd ingen glömd.

föressten om det är någon som vill ha sitt hår klippt är det bara att säga till. klippte som sagt min systers hår tidigare ikväll, och det blir riktigt snyggt faktist! (okej, få inte för mycket luft nu amanda)
kan tyvärr inte lägga upp en bild på detta mästerverk då jag befinner mej i sunnersta för tillfället och inte har tillgänglighet till dessa hightecha saker såsom mobil och digitalkamera..  zzzzzzzuuucccccck

image61

hej, visste du att den tredje dödsorsaken i sverige är hjärnblödning som faktist kan motverkas med hjälp av omega-3?
något i den stilen

jag vet, bilden har nada med texten att göra men är det en oskriven regel jag inte uppfattat att det måste vara så? var vänlig informera mej om detta snarast i sånna fall, puss på er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0