GAGNGAGANDHJBSA

hahah, såg nyss på idol och hur dom stackarna skämmer ut sig, det va rätt kul ändå men det är så jävla dåligt och obvious att dom som är skämmiga och sämst verkligen är intagna för att vara just det och när dom överraskar folk så veeeet man ju ändå att dom redan snackat med dom om det innan, ååh 
det är ju SÅ mkt roligare när folk verkligen blir överraskade på riktigt eller tror att dom är riktigt bra, men egentligen är sämst ;) HAHA, LOL


kulturnatten skiter sig som fan föressten, allt kan ta sig

Kommentarer
Postat av: jenny

Jotack, känner mig inte som en glädjeförstörare när det gäller kulturnatten =/ ....
Ni vet själva att jag var den som kom med förslager att ta mitt hus, men när byggisarna inte är klara är det inte så mkt jag kan göra åt saken .... Men vi kan väl ha roligt och trelvigt någon annan stans? föreslog att vi skulle köra grillning borta vid berthågas lekplats, så kan vi ta massa saker hemifrån mig / siri osv.
Men du kan väl ringa mig när du har sett detta, såg ditt mess men kunde ej svara pga dåligt med pengar på mobilen ... PUSS!3

2007-09-04 @ 23:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0