buhuhuhuuu

jag som hade hoppats på att få komma hem till helt förskt nerladdat prisonbreak avsnitt, men så snäll ville inte datorn min vara mot mej... startade nerladningen på min andra dator för en stund sen, och just för tillfället verkar den lova mej att det kommer ta en dag och tre timmar innan jag kommer kunna få se det :/ kulijul

imorse var vi på bio med klassen och såg last king of scotland, riktigt bra film faktist, även om det mot slutet började komplicera sig lite för mkt i min hjärna. såg dock inte själva slutet då jag skulle till tandläkaren, och fick gå typ en kvart innan filmen var slut. jag kan nog ana vad som hände under denna kvart men det återstår att se till imorrn.
väl hos tandläkaren fick jag glada besked, faktist. ska dit om två veckor igen och då ska vi bestämma när jag ska ta bort tandställningen :D lär ju inte ta mer än typ en och en halv månad? hoppashoppas!

nej nu ska jag sjunka ner i kemin och fysikens underbara värld innan jag ska hem till jennai och fixa lite stuff,
pusspåer!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0