bööög

var på stan alldeles för länge idag så hann varken plugga in mina 60 engelskaglosor, som nu visade sig vara ganska lätta, vem vet inte vad drop och sentence betyder? jagvet det iaf, huvudsaken det.
sen har vi även ett artprov på biologin som innebär att man ska kunna hur bladen till 15 olika träd ser ut, det hör väl egentligen allmänbildningen att kunna sånt, men det är ite riktigt min grejj..

sen hade vi i vår grupp tydligen bestämt att vi skulle ta reda på fakta om vårt område tills imorrn, och det mina vänner, hade jag helt glömt bort. kom på det lixom, nu. typ..

men egentligen jag har ju hela natten på mej, vem har sagt att man behöver sova? tjaffs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0