asså rubriker, varför måste de finnas..

jag blir snart galen på alla mejl man får ifrån facebook, jag har över 40 mejl i min inbox och det var ändå inte längesen jag renasde och jag kan lova er att över hälften är från fucking facebook. grejjen är att man får mejl för onödiga saker, typ som att jessica wrote on your wall, annika commented a photo on you, jagvetinte,
okej det är väl bra att dom informerar mej om saker som händer men jag får ju ändå reda på dom när jag väl loggar in, och om jag inte gör det och missar dessa saker är det väl ändå mitt problem..
ajaa.

idag spelades den sista fotbollsmatchen med ik fyris f-90 och den matchen kommer jag minnas som en bra match i det stora hela med undantag för några mistakes som vi på backlinjen (mest jag, jag tar på mej den stora äran) lyckades åstadkomma. resultatet blev iallfall två-två så det där med utklassning som jag lovade er, det kan ni glömma.

ikväll har jag fixat och donat i mitt nya ruuuuuum och jag måste säga att jag blev riktigt nöjd. nu saknas bara färg på ena väggen sen äre klart! förslag på färg..? tänkte mej typ sandfärgat beige, men får se.

nu ska jag sova, kommer slockna på en gång så fort jag lägger mej i min säng, nybäddat gör inte saken dåligare..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med, kan facebook sluta mejla om varje liten skitgrej, man blir ju galen :P

2007-09-23 @ 23:12:30
URL: http://mack.blogg.se
Postat av: amanda

verkligen, men man kan ställa in satt man inte får ngra mejl, fast jag vet inte hur..

2007-09-24 @ 11:58:43
URL: http://am4nda.blogg.se
Postat av: Martina

jag vet hur :D

2007-09-25 @ 19:05:39
Postat av: amanda

jag med nu :D tog bort aaaaaaalllt ;)

2007-09-25 @ 21:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0