aaawwiiiie

VÄRD fotbollsmatch att gå på. verkligen. som sagt den första jag var på och så spelar sirius så bra, det kan ju inte bli bättre. att dom oxå vann mot giffarna som är min morfars lag i grund och botten gjorde att det blev ännu bättre.
och ja, jag gick på fotboll med min morfar, säg vad ni vill om det men det var gosigt.
den enda sak som störde mej var att vi lyckades ta platser precis nedanför klacken av fem skrikande tjejer i kanske tioårsåldern som försökte leka hejjarklacksledare, okej dom lyckades i och för sig ganska så bra med att få med sig publiken men när de skrek lät det rent utsagt hemskt. det riktigt ilade i mina öron när de började med sina ramsor om och om igen under hela matchen. det var inte bara jag som upplevde detta ljud lite obehagligt då det var många som vände sig om och tittade förktfullt på de små flickorna. fanns även de som gick så långt att de höll för öronen. men riktigt så hemskt var det ändå inte, jag har hört värre.

nu ska jag klippa min sistah's hår. att hon ger mej den uppgiften är lite förvånande egentligen. men hon ska nog se att hon blir nöjd. jag har ju klippt folk förut, eller har jag? tål att diskuteras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0