1739

tittade just igenom våra engelskaglosor och märkte att de inte var lika lätt som jag trodde, cirkus 40 ord och endast kanske 15 av dom som jag kunde sen förut, känner mej fett skillad på engelska just nu.
men hur jävla lätt är det när vissa ord är helt obegripliga, till och med den svenska översättningen, som till exempel åberopa och fördärva ? wtf betyder det?

men jag ska verkligen inte klaga på skolan just nu, varje dag känns väldans chill nuförtiden, inte alls speciellt jobbiga eller långa för den delen, även denna dag hade jag bara tre lektioner varav två av dem ägnades åt att titta på film. om filmerna var bra kan jag inte riktigt hålla med om, men det var ju film iaf och inte föreläsning eller annat tråk.

en till bra sak är att jag äntligen (eller äntligen och äntligen, två dagar efter alla andra) fick min dator at funka, yeeey.
njöt inte speciellt mycket av den egentligen men känns skönt att ha den tillgänglig iaf om jag någon gång skulle få abstinesbesvär.
men tror inte att det ska vara ngågot problem med tanke på hur mycket jag sitter vid den här fula vita lådan här hemma, nån etta som kanske vill låna? hahah get real, som att ni skulle få låna (a)

nej nu väntar (fruktar) bilen på mej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0