söndag, underbara söndag


satt och tittade (ööhm, låg deckad) på idol för nån timme sen. och varför kunde man inte ha fått blivit född med en fucking sångröst? och, jag jag har ju iof oxå en sångröst men en sådan som inte låter sådär jättevackert kanske.
men tänk, va härligt, kunna sjunga, fint. jag skulle gå runt och göra det 24/7.

under gårdagen hanns det med mkt. bland annat så var jag på tjemiddag + kille hemma hos paulina, vi drog och bowlade sen och hannns även med att visita en fesrre vid vaksala torg som dock verkade dra sig tillbaka så fort maria och jag anlände. partyprissar fast tvärt om

värt att nämnas är ju det att jag faktist VANN bowlingen och att paulina var jäkligt duktig, trotts att jag inte riktigt var med och tog hennes (bowling)-oskuld,

image65


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0