lunes

om ni visste vilken låt jag nyss har laddat ner och har börjat tycka om, eller ens börjat höra precis nu, skulle ni väl antagligen tycka att jag är heelt efterbliven i huvet, mobbad eller bara allmänt konstig. så därför väljer jag att inte nämna det just precis här..

det var en tjej som skrev om sin musiksmak i word-tidningen som ni kanske inte läste för ni tyckte det var för mobbat, men jag gjorde det iaf. nån bussresa hem när jag inte hade annat bättre för mej kunde den väl lika gärna läsas igenom, varför inte lixom?.
iaf, till saken.
hon, eller han? skrev att hennes musiksmak var helt blandad och det kunde dyka upp vad som helst på hennes låtlista på ipoden och att när det kom någn lite "skämmigare" låt, och hon satt på bussen eller liknande kunde sänka volymen för att vara, ja kanske itne rädd men orolig att ngn skulle höra vad det var hon lyssnade på.

jag känner igen mej rätt väl, visst har jag en del låtar på mobilen som jag kanske inte är sådär jättestolt över och vill gå runt och spela i skolan, men whatever egentligen. alla har ju nån sån låt, om inte flera, jag vet ju det, om ni erkänner nån, så gör jag de, låter väl bra.

godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag kan erkänna att jag är sån :P

2007-10-16 @ 19:43:50
Postat av: Annika

Haha, jag med. Massa. Jag har en spellista som heter pinsamt på podden. jag skulle dö om nån fick veta

2007-10-16 @ 21:18:52
Postat av: amanda

ellinor; hahajag visste väl det, se här kommer allting fram ;)
annika: haha, jag ska sno dina nycklar och bryta mej in i ditt skåp, akta dej :)

2007-10-16 @ 22:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0