koncentrationenavnatriumhydroxidensomskatirera..... suck

asså labbrapport kan ju ta sej HÅRT, jag menar det också, HÅÅRT.
har fan suttit sen två i eftermmiddags, okej tog ett break på två timmar för att träna, men det var ju inte heller så att jag hoppade och skuttade av glädje för den pausen. två styrkepass denna dag då. lite stolt måste man ändå få vara över det.

men nu, på en gång. tillbaka till kemin, på en gång. jag vill ju hinna se prisonbreak om en timme också. eftersom jag inte riktigt har den möjligheten att ladda ner det och se det fem år innan alla andra. och sen är jag ju den lagligaste av alla som ni kan tänka er. så det skulle inte komma på tanke i min hjärna.

speciellt inte just nu heller. kemikemikemi. vill ju inte sitta uppe halva (HELA) natten som jag dock ändå kommer få göra dårå. aja, nog med gnäll. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0