jag skriver alltid rubriken efter och försöker koppla den till inlägget ibland men ibland inte, som nu till exempel.

mitt team på jobbet vann och det blev twix till middag. mmmuuums. mättande verkligen. sen att vi sålde åtta drömlottergrejj på två timmar TILLSAMMANS behöver vi egentligen inte nämnas men det gjordes ändå vissttt.. ajjråå.
ringde och sökte en man som hette fred. va helt trött och tänkte inte på namnet egentligen utan läste bara vad som stog; ehj jag heter amanda och jag söker freeed (asså peace fred), ööh nej jag menar fred (fred, som i fred flinta ni vet, aja)..

imorrn äre helg och ska bli så jääääkla skönt. veckorna går snabbt men är väl oxå för att man knappt har en ledig stund.
helgen blir inte heller värsta soft men vafan, när ska man ta igen sig då?
jo just där höstlovet kommer in, en vecka kvar, seeeeen så ;D

amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0